מנהל/ת מדיה וקריאייטיב

פורסם בתאריך:
תאריך אחרון להגשה : 2019-07-22 היקף : חצי משרה
לתפקיד זה יגוייסו שני רכזים, 50% משרה בשכר מינימום.

תיאור התפקיד:
ניהול אתר אגודת הסטודנטים, כולל העלאת תכנים מעת לעת, בקרה כללית ושינויי מבנה קלים.
תפעול מלא של עמוד הפייסבוק של האגודה, כולל: כתיבה והוצאה של פוסטים, זמינות מלאה לתגובות ושאלות בדף, יצירת איוונטים לפעילויות השונות וקידומם.
יצירת הניוזלטר (מייל שבועי) של האגודה וכן מיילים בנושאים שונים מעת לעת.
ניהול מלא של עמוד האינסטגרם של האגודה.
הדרכת עובדי האגודה בשימוש נכון באתר ומתן מענה לבעיות טכניות בסיסיות.
יצירת תוכן אטרקטיבי לפרסום במדיות האגודה, בדגש על תוכן יצירתי והומוריסטי (כגון ממים, תחרויות, וכד')
בניית קונספט לקמפיינים פרסומיים
קופירייטינג לקמפיינים ותוצרי הסברה שונים
כתיבת תסריטים לסרטונים
דרישות התפקיד:
סטודנט/ית פעיל/ה באוניברסיטה העברית
אחריות, חריצות, מוטיבציה גבוהה, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה במיוחד
שליטה מעולה בעברית ויכולת גבוהה מאוד להתנסחות בכתב
ניסיון בכתיבה ועריכת תכנים
יצירתיות וקריאטיביות ברמה גבוהה
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת לימוד מהירה של ממשקים שונים
יכולת עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים
עבודה בשעות לא שגרתיות (אפשרות לעבודה חלקית מהבית), זמינות גבוהה מאוד, ועבודה תחת לוחות זמנים צפופים
נכונות לעבודה (בתשלום נוסף לפי שעות) מעבר להיקף המשרה, עבור מתן מענה מוגבר בפייסבוק לקראת אירועי שיא
חוש הומור מפותח מאוד
חיבור חזק והבנה של העולם הסטודנטיאלי
ניסיון בניהול רשתות חברתיות - יתרון
ניסיון קודם ביצירת תכנים קריאטיביים והומוריסטיים- יתרון
ניסיון קודם בעבודה עם תוכנות גרפיות- יתרון

יש לצרף לקורות החיים דוגמת כתיבה (כתבה או מאמר קצר/ פלאייר פרסומי/ פוסט פייסבוק פרסומי וכד')
הגש/י מועמדות